AppGallery Game Fest brengt exclusieve voordelen naar Belgische gamers

Huawei lanceert zijn wereldwijde AppGallery Game Fest-eindejaarscampagne. Die loopt tot 23 december en brengt exclusieve voordelen naar gamers die via AppGallery games downloaden en spelen. De aanbiedingen gelden ook in België voor verschillende AAA-games van bekende ontwikkelaars.

Huawei's AppGallery Game Fest-campagne komt ook naar België. De promoties zijn van toepassingen op AAA-games waaronder Asphalt 9: Legends, Summoners War: Sky Aren en State of Survival. De exclusieve promoties omvatten Luxury Gift Packs voor geselecteerde games ter waarde van maximum € 20 per pakket.

"AppGallery wil dé app-marktplaats zijn die consumenten meer keuzemogelijkheden biedt en ontwikkelaars innovatieve technologie aanreikt die de gebruikerservaring nog beter maakt," zegt Jurgen Thysmans woordvoerder van Huawei België en Luxemburg. "Met Game Fest werken we samen met onze partners aan nieuwe promoties en content, zodat ook onze Belgische gebruikers kunnen genieten van nieuwe manieren om via AppGallery te gamen.”

AppGallery: poort naar nieuwe werelden

Huawei's AppGallery kent een sterke groei. Dankzij de continue samenwerking met partners, bedrijven en game-ontwikkelaars werden er in de afgelopen twaalf maanden meer dan 17.000 nieuwe games toegevoegd aan het platform. Die constante stroom aan content geeft gamers eindeloze mogelijkheden om spannende nieuwe werelden te verkennen in de meest populaire mobiele games.

De GameCentre applicatie creëert een rijkere ervaring voor mobiele gamers dankzij het one-stop game service platform. GameCentre is beschikbaar als een gamer-gerichte app op AppGallery en heeft een uitgebreid partnersysteem. Daardoor kan het de nieuwste game-resources verkrijgen van wereldwijde gameontwikkelaars.

Het platform biedt gebruikers niet alleen toegang tot de nieuwste informatie over game-releases, maar geeft hen ook de mogelijkheid om de nieuwste games op de markt direct te spelen.

500 miljoen actieve gebruikers per maand

AppGallery is nu beschikbaar in meer dan 170 landen en regio’s en is snel uitgegroeid tot een van de top drie van de wereldwijde appmarkten. Gebruikers blijven genieten van de steeds groeiende keuze aan games op het platform, met meer dan 18.000 beschikbare games en meer dan 80 miljoen geïnstalleerde games.

Meer dan 500 miljoen maandelijkse actieve gebruikers vertrouwen op AppGallery als hun go-to app marktplaats voor hun favoriete apps, met meer dan 294 miljard app downloads in de eerste helft van 2020.

AppGallery werkt ook nauw samen met meer dan twee miljoen geregistreerde ontwikkelaars om voortdurend nieuwe content naar het platform te brengen, met meer dan 96.000 apps die nu geïntegreerd zijn met HMS Core.

Meer informatie vind je via https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/

De volledige lijst met deelnemende titels omvat:

Evy Vanderwaeven PR Consultant, Current Global