Huawei verlengt garantie voor Belgische smartphonegebruikers

Tal van voordelen, waaronder verlengde garantie, gratis Cloud Storage en gratis VIP-toegang tot Huawei Music

Brussel, 16 april 2021 – Huawei beloont al zijn Belgische klanten. De technologiespeler lanceert een nieuwe campagne voor alle nieuwe en bestaande smartphonegebruikers, dat zijn er nog altijd meer dan 1,5 miljoen in België. Naast een verlengde toestelgarantie voor bepaalde toestellen gaat het om een aantal andere kortingen en handige Huawei Mobile Services (HMS) voordelen zoals extra Huawei Mobile Cloud opslagruimte en VIP-toegang tot Huawei Music. De actie loopt van 12 april tot en met 30 juni 2021.

"Onze Belgische klanten zijn onze nummer één prioriteit. We willen onze trouwe gebruikers bedanken en nieuwe klanten verwelkomen met een nog betere smartphone-ervaring.", verduidelijkt Erwin Van der Weerden, Marketing Director België en Luxemburg.

Langere garantie, minder zorgen

Huawei verlengt de garantieperiode van aangekochte toestellen binnen de garantieperiode met zes maanden. Ook de garantieperiode van smartphones die tijdens de aanbiedingsperiode worden aangekocht wordt met een half jaar verlengd.

De bedoeling van de actie is om klanten wat meer tijd en gemoedsrust te geven om eventuele herstellingen te laten uitvoeren. Naast herstellingen binnen de garantie, profiteren alle klanten van 20% korting op reparatieprijzen.

Klanten kunnen terecht in het lokale Huawei service center voor een gratis schoonmaakbeurt van hun toestel, en een gloednieuwe screenprotector.

Extra ruimte om volop van je dag te genieten

Drie maanden lang genieten alle Huaweigebruikers van 50 GB extra cloud-opslagruimte, om zo geen enkel mooi moment verloren te laten gaan én kunnen ze 24/7 geëntertaind worden dankzij gratis VIP-toegang tot Huawei Music.

Huawei’s muziek streamingdienst bevat meer dan 50 miljoen tracks en 1,2 miljoen albums. Gepersonaliseerde afspeellijsten en dagelijkse aanbevelingen zorgen voor een ongestoorde muziekervaring die wordt gevoed door een muziekbibliotheek van wereldklasse.

Ontdek meer via: https://bit.ly/OffreService_ToutSavoirNL

Voor regelmatige updates over Huawei Consumer BG, volg ons op Facebook, Twitter, Instagram, YouTube & LinkedIn.

Evy Vanderwaeven PR Consultant, Current Global